• امروز : چهارشنبه - ۱۴ آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 4 December - 2024
2

سهند یک خودرو اقتصادی با ارزش

  • کد خبر : 17975
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
سهند یک خودرو اقتصادی با ارزش

طراحی سهند را باید محافظه کارانه دانست، در طراحی بدنه سهند اتفاق عجیب و غریبی را شاهد نیستیم، طراحی کاملا منطبق با استانداردهای … طراحی سهند را باید محافظه کارانه دانست، در طراحی بدنه سهند اتفاق عجیب و غریبی را شاهد نیستیم، طراحی کاملا منطبق با استانداردهای یک خودروی اقتصادی اما به روز می باشد. […]

طراحی سهند را باید محافظه کارانه دانست، در طراحی بدنه سهند اتفاق عجیب و غریبی را شاهد نیستیم، طراحی کاملا منطبق با استانداردهای …

سهند یک خودرو اقتصادی با ارزشسهند یک خودرو اقتصادی با ارزش

طراحی سهند را باید محافظه کارانه دانست، در طراحی بدنه سهند اتفاق عجیب و غریبی را شاهد نیستیم، طراحی کاملا منطبق با استانداردهای یک خودروی اقتصادی اما به روز می باشد.

سهند، خودرویی در سگمنت خودروهای اقتصادی بازار است که از طراحی به روز و امکانات قابل قبولی بهره می برد و در محدوده قیمتی ۶۰۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

در بازاری که انتخاب خودرو با قیمت زیر ۶۰۰ میلیون تومان فقط شامل خودروهای کارکرده چند سال قبل می شود، سهند یکی از گزینه های قابل توجه بازار به شمار می رود که به صورت صفر کیلومتر قابل خریداری است و حداقل تا سال های اول با دارا بودن گارانتی، خیال مصرف کننده را از خدمات پس از فروش راحت می کند.

سهند از موتور ۱.۵ لیتری M۱۵i بهره می برد که توان تولید ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را دارد. این پیشرانه در اصل نسخه‌ ارتقا یافته موتورهای خانواده تیبا، کوییک و ساینا به شمار می‌آید. البته باید در نظر داشت که اصلاحات صورت گرفته روی این موتور، به افزایش قدرت، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی و دوام بیشتر آن کمک کرده است.

خودرو سهند دارای یک گیربکس دستی ۵ سرعته است که توان موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند.

طراحی سهند را باید محافظه کارانه دانست. در طراحی بدنه سهند اتفاق عجیب و غریبی را شاهد نیستیم، طراحی کاملا منطبق با استانداردهای یک خودروی اقتصادی اما به روز می باشد. چهره این خودرو دیرتر برای مصرف کننده عادی می شود چرا که تجربه نشان داده طراحی های پر انحنا و عجیب، خیلی زود از مد می افتد و تکراری می شود، و معمولا طراحی های محافظه کارانه مدت زمان زیادتری دوام می آورد.

سهند در سگمنت خودروهای سدان کوچک یا D-segment دسته بندی می شود. این خودروها با ظرفیت بار متوسط مورد توجه خانوده های کوچک است که اتفاقا در بازار فعلی جای خالی این مدل خودروها کاملا حس می شد. شاید بیش از ۱۰ سال بود که بازار با نبود خودروهایی نظیر مزدا ۳۲۳ ، هیوندای ورنا و … دست و پنجه نرم می کرد، اما حالا سهند آمده است تا نیاز این بخش از بازار را برطرف کند.

سهند پارس خودرو در دو تیپ S و G تحویل مشتریان می‌شود. سهند S به عنوان مدل پایه به بازار می‌آید و سهند G نسخه فول آپشن این خودرو محسوب می‌شود.

کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه نیمه‌ اتوماتیک، ترمز کمکی، کنترل کشش و پایداری، دیلایت، اتولایت، سیستم پایش فشار تایر، فرمان دی کات، صندلی پارچه‌ای، ایزوفیکس، آینه جانبی برقی و سنسور دنده عقب امکاناتی است که در سهند اس قرار دارد.

دکمه‌های کنترلی روی فرمان، صندلی چرمی و پارچه‌ای، تریم داخلی دو رنگ، گرمکن آینه بغل، سانروف، نمایشگر ۷ اینچی، دوربین عقب، ۲ بلندگو عقب و آنتن کوسه‌ای، آپشن‌هایی‌ست که به تیپ G سهند اضافه شده است.

در کل محصول سهند پارس خودرو را باید در گروه خودروهای اقتصادی، گزینه ای قابل توجه دانست به خصوص اینکه، کیفی ترین خودروساز کشور متولی تولید آن است و همین امر می تواند خیال خریداران را تا حد زیادی از بابت کیفیت راحت کند./ پرشین خودرو

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=17975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.