سایبرکب دو نفره است و فرمان و پدال ندارد. بخش جلوی ماشین با این که با مدلهای کنونی تسلا فرق دارد اما فرمی مشابه را تداعی میکند و احتمالا طرحی است که تسلا برای نسل بعدی مدلهایش در نظر دارد. ماشین همچنین پریز ندارد و تسلا میگوید با پارک کردن روی شارژر و بدون اتصال کابل شارژ میشود.
تسلا میگوید اکثر تاکسیهای اینترنتی یک یا دو مسافر بیشتر ندارند و برای همین ماشین دونفره طرحی ایدهآل برای این تاکسیها است؛ این ماشین بزرگ نیست ولی برای دونفر جای زیادی دارد، تولیدش ارزانتر تمام میشود و انرژی کمتری مصرف میکند.
سایبرکب بخشی از شبکه تاکسیرانی است که توسط تسلا اداره خواهد شد. البته آقای ماسک گفت که این ماشین به خریداران خصوصی هم فروخته میشود. او گفت مردم میتوانند چند سایبرکب بخرند و در اختیار تسلا بگذارند و در درآمد ماشینها شریک شوند، یا وقتی ماشین را لازم نداشتند آن را به شبکه تاکسیرانی تسلا بدهند و درآمد کسب کنند.
ایلان ماسک در مراسم رونمایی سایبرکب اعلام کرد که نسخه جدید نرمافزار «رانندگی کاملا خودران» تسلا سال آینده عرضه خواهد شد. در نرمافزار کنونی راننده باید حواسش به جاده باشد، اما با نصب نرمافزار جدید راننده میتواند نگاهش را از جاده بردارد. آقای ماسک در طول یک دهه گذشته بارها آمدن این نرمافزار را اعلام کرده، اما هنوز نسخه کامل آن به بازار عرضه نشده است.
در مراسمی که در استودیوی فیلمسازی شرکت برادران وارنر برگزار شد، حدود بیست سایبرکب و پنجاه دستگاه از مدلهای دیگر تسلا که به نرمافزار «رانندگی کاملا خودران» مجهز بودند حاضران را در محوطه بسته استودیو جابهجا کردند.