• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

بازار خودرو غیر قابل پیش بینی شد + جدول قیمت‌ها

  • کد خبر : 16307
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
بازار خودرو غیر قابل پیش بینی شد + جدول قیمت‌ها

به گزارش پایگاه خبری «اتحادیه خودرو» به نقل از تسنیم، در بازار امروز خودرو  سردرگمی خریداران و فروشندگان موجب شده تا پیش‌بینی قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی هم امکان‌پذیر نباشد. نکته مهم اینجاست با وجود افزایش قیمت دلار بازار شاهد افزایش چندانی در قیمت خودرو نیست چراکه مردم فعلاً از خرید دست نگه داشته‌اند تا […]

به گزارش پایگاه خبری «اتحادیه خودرو» به نقل از تسنیم، در بازار امروز خودرو  سردرگمی خریداران و فروشندگان موجب شده تا پیش‌بینی قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی هم امکان‌پذیر نباشد. نکته مهم اینجاست با وجود افزایش قیمت دلار بازار شاهد افزایش چندانی در قیمت خودرو نیست چراکه مردم فعلاً از خرید دست نگه داشته‌اند تا شرایط بازار به ثبات قیمتی برسد.

البته در هفته گذشته  قیمت تعدادی از خودروهای ایران خودرو آنهم به دلیل اختلال در شماره گذاری و روند کند صدور فاکتور افزایش یافته بود که با وجود آغاز شماره گذاری در هفته جاری هنوز قیمت‌ها کاهشی نداشته است.

علاوه بر این فروش جدید خودروهای وارداتی هم آغاز شده و مشتریان ترجیح می دهند برای خرید خودروهای وارداتی در سامانه ثبت نام کنند تا شاید این خودروها را با قیمت مناسب تری خریداری کنند. همین موضوع تأثیرات خود را بر قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم گذاشته است.

در حال حاضر کوییک R  با قیمت ۴۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس ۷۲۷ میلیون تومان، پژوپارس با قیمت ۸۹۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

 

دانلود با کیفیت

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=16307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.