سیاستها و رویکردهای مدیرعامل ایرانخودرو به خصوص در زمینه مبارزه با فساد در زنجیره تامین خودروسازی و کاهش هزینههای تولید که تماما در مسیر منافع مشتریان و جامعه است، به مذاق برخی خوش نیامده، بهگونهای که در تلاشند با فشار رسانهای غیر حرفه ای و زرد در مسیر تضعیف مدیرعامل این شرکت گام بردارند.
به گزارش خبرماشین به نقل از بولتن نیوز، تغییر مدیرعامل ایرانخودرو، “عظیمی رفتنی شد”، “زنگ خطر در جاده مخصوص به صدا درآمد” و چندین تیتر زردی که در روزهای اخیر در برخی رسانهها منتشر میشود، به نظر میرسد با هدایت و سفارش برخی گروههایی که منافع آنان در تضاد با سیاستهای عظیمی است همراه است.
تطمیع برخی رسانههای اجارهای برای تولید محتوای تخریبی و منفی علیه ایرانخودرو و شخص مدیرعامل سالم و عاقل این شرکت را میتوان شروع سقوط و زوال رسانههایی دانست که برای کسب منافع مادی، موجودیت و هویت رسانه، بهعنوان رکن چهارم دموکراسی را با سوال بزرگی مواجه کردهاند!
این در حالی است که بنابر شنیدهها، در حال حاضر اولویت وزارت صمت مسایلی جز تغییر در هرمهای مدیریتی در شرکتهای بزرگ است و مجموعه تحت مدیریت اتابک در تلاش است تا با ریلگذاری صحیح در صنایع کشور بهخصوص خودروسازی، سیاستهای دولت چهاردهم را به اجرا بگذارد و در این میان تغییر مدیران اولویت صمت بهشمار نمیرود.