• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2

مینی تراک واندر، محصول جدید زامیاد در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد

  • کد خبر : 14428
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۰۱
مینی تراک واندر، محصول جدید زامیاد در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد

«خبرماشین» – شرکت زامیاد ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از مینی تراک واندر رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان […]

«خبرماشین» – شرکت زامیاد ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از مینی تراک واندر رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان است و زامیاد با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور دارد و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد. 


این خودرو مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی 1.5 لیتری با قدرت موتور 112 اسب بخار و حداکثر گشتاور 147 نیوتون متر با استاندارد آلایندگی یورو 5 است؛ قدرت تولید شده توسط این پیشرانه توسط یک گیربکس 5 سرعته به چرخ های عقب منتقل می شود.


امکانات ایمنی این خودرو شامل ABS، EBD و ESC و طول و عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 4870، 1710 و 1980 میلی متر و فاصله بین محوری 3080 میلی متر است. وزن ناخالص این خودرو 2550 کیلوگرم، وزن خالص 1200 کیلوگرم، ظرفیت مجاز حمل بار 1350 کیلوگرم است. محور عقب در این خودرو از نوع میل تعادل مک فرسون و در عقب از نوع فنر تخت است.


سایر تجهیزات مینی تراک واندر شامل ایربگ سرنشینان جلو، چراغ رانندگی در روز، سنسور نور (اتولایت)، سیستم هشدار بازبودن کمربند، سیستم هشدار باز بودن درب، غربیلک فرمان مجهز به کلیدهای دسترسی با روکش چرمی، ریموت و قفل مرکزی، تنظیم برقی آینه جانبی با گرم کن آینه (آپشن)، صندلی با روکش پارچه، تنظیم گودی کمر صندلی راننده، سیستم تهویه مطبوع، نمایشگر LCD صفحه آمپر 7 اینچی، سیستم مولتی مدیا مجهز به صفحه نمایش لمسی 7 اینچ با پورت ورودی یو اس بی (آپشن)، دوربین دنده عقب و مه شکن جلو است.


 

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=14428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.