• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
به تازگی و پس از صدور مجدد مجوز شماره گذاری برای کراس اوور مدیران خودرو، این شرکت قیمت جدید ام وی ام X55 پرو را اعلام کرده است.

قیمت جدید ام وی ام X55 پرو اعلام شد – شهریور ۱۴۰۲

  • کد خبر : 14199
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
قیمت جدید ام وی ام X55 پرو اعلام شد – شهریور ۱۴۰۲

به تازگی و پس از صدور مجدد مجوز شماره گذاری برای کراس اوور مدیران خودرو، این شرکت قیمت جدید ام وی ام X55 پرو را اعلام کرده است.   بدون تردید ام وی ام X55 پرو یکی از پر حاشیه ترین خودروهای بازار در چند ماه گذشته بوده است. خودرویی که به دلیل در رفتن […]

به تازگی و پس از صدور مجدد مجوز شماره گذاری برای کراس اوور مدیران خودرو، این شرکت قیمت جدید ام وی ام X55 پرو را اعلام کرده است.

 

بدون تردید ام وی ام X55 پرو یکی از پر حاشیه ترین خودروهای بازار در چند ماه گذشته بوده است. خودرویی که به دلیل در رفتن اکسل عقب و ورود سازمان استاندارد، مدتی مجوز شماره گذاری را نداشت و حالا بازگشت خود را با افزایش قیمت قابل توجه تجربه می کند. اوایل اردیبهشت ماه بود که اکسل عقب یکی از ام وی ام X55 پرو های تولیدی مدیران خودرو در محور قم به کاشان جدا شد و خودرو واژگون گردید و مدیران خودرو فراخوان گسترده ای برای تمام ایکس ۵۵ های تولید شده صادر کرد و قرار بر این شد که تمام خودروهای تولیدی مورد بازبینی فنی قرار بگیرند و البته فرآیند بازبینی و فراخوان هم به طور کامل انجام شد. حالا چند روزی است که عرضه مجدد این خودرو را به بازار شاهد هستیم و قیمت جدید این خودرو اعلام شده است. مدیران خودرو قیمت جدید X55 پرو را ۱ میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان اعلام کرده است. این در حالی است که پیش از این قیمت این خودرو ۱ میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان بوده است.

قیمت جدید ام وی ام X55 پرو

نام خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان) میزان افزایش قیمت (تومان)
ام وی ام X55 پرو ۱,۲۶۶,۷۰۰,۰۰۰ ۱,۴۷۱,۴۰۰,۰۰۰ ۲۰۴,۷۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی و امکانات

X55 پرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ بهره می برد که می تواند قدرت نهایی ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۳۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۹ سرعته مصنوعی CVT به چرخ های جلو منتقل کند. از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به؛ ۶ کیسه هوا ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، سامانه پایش فشار باد تایر ها (TPMS)، اتوهلد، کروز کنترل، چراغ روشنایی روز، ترمز پارک برقی، تهویه اتوماتیک به همراه فیلتر تصفیه هوای درون کابین، فرمان دی کات، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال، حالت های مختلف رانندگی، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم برقی صندلی راننده، محفظه خنک کننده، گرمکن صندلی های ردیف جلو، ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، سانروف و… اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=14199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.