• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

همکاری هیوندای با جنرال‌موتورز

  • کد خبر : 14417
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
همکاری هیوندای با جنرال‌موتورز

همکاری هیوندای با جنرال‌موتورز اتحادیه خودرو- جنرال موتورز و گروه خودروسازی هیوندای با امضای یک تفاهم‌نامه غیرالزام‌آور اعلام کردند که راه‌های مختلف همکاری را بررسی خواهند کرد. به گفته دو کارخانه این همکاری شامل تولید خودروهای سواری و تجاری، خرید قطعات و مواد اولیه و توسعه فناوری‌های جدید خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری «اتحادیه […]

همکاری هیوندای با جنرال‌موتورز

اتحادیه خودرو- جنرال موتورز و گروه خودروسازی هیوندای با امضای یک تفاهم‌نامه غیرالزام‌آور اعلام کردند که راه‌های مختلف همکاری را بررسی خواهند کرد. به گفته دو کارخانه این همکاری شامل تولید خودروهای سواری و تجاری، خرید قطعات و مواد اولیه و توسعه فناوری‌های جدید خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری «اتحادیه خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، سرمایه زیاد برای ساخت فناوری خودرو‌های برقی، فشار رقابت با شرکت‌های تازه‌وارد به صنعت خودرو و عدم ثبات بازار باعث شده خودروسازان برای کاهش هزینه‌ها و توسعه سریع‌تر فناوری‌های تازه با یکدیگر همکاری کنند.

قدرت هیوندای در ساخت موتورهای هیبرید و تخصص جنرال‌موتورز در ساخت ماشین‌های شاسی‌بلند و وانت به هر دو شرکت کمک خواهد کرد تا مدل‌های جدیدشان را برای رقابتی بهتر در بازار آماده کنند. گروه خودروسازی هیوندای شامل هیوندای و کیا است که در مجموع با تولید هفت‌میلیون و 300هزار دستگاه خودرو در سال سومین خودروساز بزرگ جهان است.

جنرال‌موتورز بزرگ‌ترین خودروساز آمریکاست و با تولید حدود شش‌میلیون و 200هزار دستگاه خودرو در سال رتبه پنجم را در جهان دارد. حجم تولید دو کارخانه به آنها فرصت می‌دهد تا در خرید مواد اولیه و قطعات تا حد زیای صرفه‌جویی کنند. همچنین این دو شرکت می‌توانند از ظرفیت اضافه کارخانه‌های یکدیگر در سراسر جهان استفاده کنند.

دانلود با کیفیت

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=14417

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.