• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
2

هونداهای وارداتی با آذریوردسال به نمایشگاه مشهد می آیند

  • کد خبر : 14286
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
هونداهای وارداتی با آذریوردسال به نمایشگاه مشهد می آیند
نمایشگاه خودروی مشهد از ۲۸ شهریور آغاز به کار می کند و آذریوردسال یکی از شرکت هایی است که با محصولاتش در این نمایشگاه حاضر می شود.

نمایشگاه خودروی مشهد از ۲۸ شهریور آغاز به کار می کند و آذریوردسال یکی از شرکت هایی است که با محصولاتش در این نمایشگاه حاضر می شود.

 

نمایشگاه مشهد به عنوان قدیمی ترین و بزرگ ترین نمایشگاه خودروی کشور از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه در محل نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار با حضور خودروسازان و واردکنندگان برگزار می شود. پس از شروع دور جدید واردات خودرو، این جدی ترین حضور واردکنندگان در یک نمایشگاه بزرگ است و شرکت های واردکننده سعی کرده اند تا پررنگ ترین حضور را در این نمایشگاه داشته باشند. یکی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه آذریوردسال است که با محصولات هوندا به مشهد می آید. آذریوردسال در دور جدید واردات به عنوان واردکننده محصولات جدید هوندا شناخته می شود و کامل ترین سبد هوندا را در این دور ارائه داده است.

کدام مدل های هوندا به مشهد می آیند؟

شرکت آذریوردسال قرار است با خودروهای هوندا سیتی، هوندا HR-V، هوندا ZR-V، هوندا CR-V و هوندا سیویک به این نمایشگاه بیاید. سه مدل سیتی، اچ آر وی و سیویک در سامانه خودروهای وارداتی عادی عرضه می شوند و دو خودروی سی آر وی و ZR-V در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان به فروش می رسند. آذریوردسال در این نمایشگاه سبد کامل محصولاتش رت برای بازدید عموم ارائه می دهد البته این شرکت واردات خودروهای دیگری نظیر سیویک تایپ R و آکورد هیبرید را هم پیش می برد که این دو خودرو هم به سامانه خودروهای جانبازان خواهند آمد.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه می یابد. بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند. رسانه آخرین خودرو در این نمایشگاه برای پوشش خبری حاضر است و سعی بر انتشار جدیدترین و جذاب ترین اخبار این رویداد خودرویی دارد.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=14286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.