• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

مشخصات فنی بنزهای راسا موتور منتشر شد

  • کد خبر : 13819
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
مشخصات فنی بنزهای راسا موتور منتشر شد

شرکت راسا موتور خاورمیانه برنامه دارد تا چهار مدل از محصولات مرسدس بنز را در سامانه جانبازان عرضه کند. برای همین مشخصات فنی و کاتالوگ بنزهای راسا موتور منتشر شده است.   به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در حال حاضر جانبازان می توانند درخواست خرید چهار مدل از محصولات مرسدس بنز را در سامانه […]

شرکت راسا موتور خاورمیانه برنامه دارد تا چهار مدل از محصولات مرسدس بنز را در سامانه جانبازان عرضه کند. برای همین مشخصات فنی و کاتالوگ بنزهای راسا موتور منتشر شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در حال حاضر جانبازان می توانند درخواست خرید چهار مدل از محصولات مرسدس بنز را در سامانه جانبازان ثبت کنند. تا به این لحظه شرکت های ستاره ایران و راسا موتور خاورمیانه مسئولیت عرضه خودروهای سواری مرسدس بنز در ایران را دارند.

مرسدس بنز C200 با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi به بازار ایران می آید. این خودرو ۱۷۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر در اختیار دارد. جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک هم توان را به چرخ های عقب C200 مدل ۲۰۲۴ می رساند. باید اشاره کرد که این خودرو با نسخه لانگ به ایران خواهد آمد.

مدل های GLA200 و GLB200 هم با پیشرانه ۱۳۳۲ سی سی توربو شارژر عرضه می شوند. این پیشرانه که در مشارکت با گروه رنو (رنو – نیسان – میتسوبیشی) تولید می شود، از نوع چهار سیلندر و با فناوری TGDi است که ۱۶۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند. البته راسا موتور گشتاور این پیشرانه را ۲۷۰ نیوتن متر اعلام کرده است. جعبه دنده این خودروها از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که به صورت استاندارد توان را به چرخ های جلو می رساند.

مرسدس بنز A180 هم با نسخه لانگ به بازار ایران می آید. همچنین از نظر فنی شباهت بسیاری به GLA200 و GLB200 دارد. اما توان حرکتی کمتری را تولید می کند. این خودرو ۱۳۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر در اختیار دارد. البته راسا موتور گشتاور این نسخه را هم بیشتر اعلام می کند و عدد ۲۳۰ نیوتن متر را در کاتالوگ درج نموده است. جعبه دنده A180 هم از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است. این سدان کوچک و دیفرانسیل جلو را می توان ارزان ترین محصول مرسدس بنز در دوره جدید واردات دانست.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=13819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.