• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

شرایط فروش اقساطی KMC T8 و EJ7

  • کد خبر : 13660
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
شرایط فروش اقساطی KMC T8 و EJ7
شرکت کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ KMC T8 و سدان برقی EJ7 را اعلام کرده است.

شرکت کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ KMC T8 و سدان برقی EJ7 را اعلام کرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، بر اساس اطلاعیه کرمان موتور در مورد شرایط فروش اقساطی KMC T8 و EJ7 متقاضیان از ۱۸ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می توانند درخواست خرید خود را برای این دو محصول ثبت کنند. KMC T8 به عنوان پیکاپ دنده دستی کرمان موتور با مدل ۱۴۰۳ به دست مشتریان می رسد و سدان EJ7 هم با مدل ۲۰۲۴ در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت قطعی KMC T8 توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است و متقاضیان می توانند از طرح فروش اقساطی ۱۸ تا ۳۰ ماه این خودرو استفاده کنند. همچنین موعد تحویل KMC T8 نود روز کاری اعلام شده است. در این طرح فروش پیش پرداخت KMC T8 هفتصد میلیون تومان است. شرایط فروش اقساطی این محصول به شکلی تعریف شده است تا پس از پایان دوره اقساط، باقی بهای خودرو به شرکت پرداخت شود. به عبارت ساده تر کرمان موتور KMC T8 را با شرایط فروش منعطف و به نسبت جذابی عرضه خواهد کرد.

سدان برقی EJ7 یا همان جک E50A هم با قیمت قطعی یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان به فروش می رسد. این خودرو در رنگ مشکی عرضه می شود و متقاضیان طی ۶۰ روز کاری خودرو را تحویل خواهند گرفت. کرمان موتور شرایط فروش اقساطی ۱۲ و ۲۴ ماهه را هم برای EJ7 در نظر گرفته است. پیش پرداخت این سدان برقی وارداتی در طرح فروش کرمان موتور یک میلیارد تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=13660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.