• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
چری فالوین E05 معرفی شد

چری فالوین E05 معرفی شد ؛ خودرویی مدرن با طراحی جذاب و فناوری‌های پیشرفته

  • کد خبر : 13586
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
چری فالوین E05 معرفی شد ؛ خودرویی مدرن با طراحی جذاب و فناوری‌های پیشرفته
چری از مدل جدید فالوین E05 در نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۲۴ رونمایی کرد. این خودروی سبز با قیمتی در حدود ۱۵۰,۰۰۰ یوان (معادل ۲۱,۱۰۰ دلار یا ۱.۲۶۰ میلیارد تومان) عرضه می‌شود و در دو نسخه تمام الکتریکی و هیبریدی دارای ژنراتور به فروش خواهد رسید.

چری از مدل جدید فالوین E05 در نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۲۴ رونمایی کرد. این خودروی سبز با قیمتی در حدود ۱۵۰,۰۰۰ یوان (معادل ۲۱,۱۰۰ دلار یا ۱.۲۶۰ میلیارد تومان) عرضه می‌شود و در دو نسخه تمام الکتریکی و هیبریدی دارای ژنراتور به فروش خواهد رسید.

 

طراحی خارجی مدرن و چشم‌نواز

در نمای روبرو، استفاده از جلو پنجره بسته و چراغ‌های باریک و تیز، همراه با خطوط برجسته روی کاپوت، ظاهری منحصر بفرد به چری فالوین E05 بخشیده است. بالاتر از شیشه جلوی این خودرو لایدار سقفی نصب شده؛ وجود لین فناوری نشان می‌دهد که نماینده چری از لحاظ سامانه‌های کمک راننده در سطحی پیشرفته قرار دارد. به گفته چری قابلیت‌هایی همچون پارک خودکار حافظه‌دار و ناوبری در سرعت‌های زیاد از ویژگی‌های استاندارد این خودرو هستند.

در نمای جانبی این خودروی فستبک، درب‌های بدون قاب و دستگیره‌های مخفی، از عناصر اصلی هستند. این مدل جدید روی رینگ‌های ۲۰ اینچی با طراحی مدرن و آیرودینامیک سوار شده؛ تایرها هم ساخت شرکت ایتالیایی پیرلی بوده و اندازه‌ای برابر با ۲۴۵/۴۵ R20 دارند. طول چری فالوین E05  به ۴۸۰۰ میلیمتر و فاصله محوری آن به ۲۹۰۰ میلیمتر می‌رسد، با این حساب فضای داخل کابین باید جادار باشد.

در نمای عقب، چراغ‌ها ساختاری باریک و کشیده دارند و در حد فاصل آنها لوگوی فالوین درج شده است. نکته جالب اینکه سقف پانورامیک با شیشه عقب هم یکپارچه شده و ساختاری واحد را تشکیل داده است.

طراحی داخلی مینیمال و هوشمند

کابین فالوین E05 طراحی ساده اما مدرنی دارد و چری سعی کرده در تمامی سطوح از مواد نرم استفاده کند. بدون شک شاخص‌ترین ویژگی این بخش نمایشگر بزرگی است که در قسمت میانی داشبورد قرار دارد. در پشت فرمان خوش فرم هم یک نمایشگر دیچیتال عریض اطلاعات و داده‌های لازم را در اختیار راننده قرار می‌دهد. همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است، دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع در داشبورد مخفی شده‌اند. این خودرو از نور پزدازی زیبا و شارژر بی‌سیم بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و هوش مصنوعی

چری فالوین E05 به یک یخچال داخلی و کابین هوشمند با حالت‌های مختلفی همچون حالت خواب یا استراحت مجهز است که تجربه‌ای متفاوت از سفر را برای سرنشینان فراهم می‌کند. انتظار می‌رود محصول جدید چری با انواع قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به دست مشتریان برسد.

ناگفته نماند در مقطع کنونی چری به مشخصات فنی جدید فالوین E05 نپرداخته است. این را هم اضافه کنیم که چری نام فالوین را در قالب یک سری از مدل‌های اصطلاحاً انرژی‌های نو احیا کرده و محصولات آن دارای پیشرانه‌ های الکتریکی و هیبریدی هستند. در کمتر از یک سال چهار مدل جدید با نام‌های A8، T6، T9 و T10 تحت برند فالوین راهی بازار شده و قرار است تا دو سال آینده ۱۱ مدل جدید دیگر عرضه شوند.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=13586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.