• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

شرایط فروش نقدی و قسطی آریزو 8 اکسلنت با اقساط 60 ماهه اعلام شد + قیمت آریزو 8 اکسلنت

  • کد خبر : 13517
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۳۱
شرایط فروش نقدی و قسطی آریزو 8 اکسلنت با اقساط 60 ماهه اعلام شد + قیمت آریزو 8 اکسلنت
شرکت مدیران خودرو فروش نقدی و اقساطی آریزو 8 اکسلنت را با مدل های 1402 و 1403 آغاز و در این بخشنامه قیمت آریزو 8 اکسلنت اعلام شد.

شرکت مدیران خودرو فروش نقدی و اقساطی آریزو 8 اکسلنت را با مدل های 1402 و 1403 آغاز و در این بخشنامه قیمت آریزو 8 اکسلنت اعلام شد.
در این طرح آریزو 8 اکسلنت با قیمت 2 میلیارد و 189 میلیون تومان و 600 هزار تومان در رنگ های سفید و مشکی، حداقل پیش پرداخت 60 درصد، اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه، سود تسهیلات 23 درصد، سود انصراف 12 درصد و زمان تحویل 90 روز کاری پس از تکمیل وجه و تایید اعتباری عرضه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

آریزو 8 اکسلنت

مشخصات فنی آریزو 8

در آریزو ۸ از یکی موتور ۲ لیتر TGDI استفاده شده که جزو قدرتمندترین موتورها با تولید ۲۵۴ اسب بخار و ۳۹۰ نیوتن متر قدرت است. این موتور دارای وزن سبک، توان بالا، استهلاک کم، شتاب صفر تا صد ۷.۶ ثانیه و تکنولوژی کاهش اصطکاک است که در نهایت خودرویی برای نخبگان را فراهم می‌سازد.

جهت مشاهده جدیدترین قیمت خودروهای داخلی روی لینک زیر کلیک کنید:

قیمت خودرو

گیربکس پیشرفته ۷ سرعته دو کلاچه تر در آریزو ۸، ضمن افزایش بهره‌وری با راندمان انتقال نیرو تا ۹۶ درصد، بسیار قابل اطمینان‌تر است و تعویض دنده سریع و نرمی بیشتر را همراه با صرفه جویی در مصرف سوخت به دنبال دارد که با رقبای اروپایی و نامدار رقابت می‌کند.
با سه حالت رانندگی اسپرت، اکو و نرمال، این خودرو براساس سلایق مختلف توسعه یافته و گزینه‌های سفارشی بیشتری را در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گذارد.
آریزو ۸ یکی از سرآمدهای صنعت خودروسازی کشورمان در زمینه برخورداری از رادارهای پیشرفته است. ۱۴ رادار تشخیص محیط اطراف با دقت فوق العاده بالا و با رنج تشخیص ۲۱۰متر در جلو و ۷۰ متر در عقب، مانیتورینگ ۳۶۰ درجه و ایمنی بالایی را در هنگام مواجهه با حرکات آنی و تحرکات تند را برای شما فراهم می‌سازد.
آریزو ۸ در کلاس خودروهای سایز بزرگ که فاصله دو محور خودرو به ۲۷۹۰ سانتی متر می‌رسد، با داشتن امکانات پیشرفته گوناگون و گارانتی ۷ ساله، انقلابی در صنعت خودروسازی کشورمان است که سطح رانندگی و ایمنی را تا مرز مهندسی پیشرفته برندهای نامدار جهانی ارتقا می‌دهد و احساس شکوه را در راننده و سرنشینان ایجاد می‌‌نماید.

قیمت آریزو 8

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=13517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.