• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

تست سریع ترین سدان وارداتی ؛ امپو چه مشخصاتی دارد؟

  • کد خبر : 13108
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
تست سریع ترین سدان وارداتی ؛ امپو چه مشخصاتی دارد؟
امپو سدانی از شرکت مطرح چینی GAC است و در حال حاضر سریع ترین سدان وارداتی محسوب می شود. ما در این مطلب می خواهیم به مشخصات جی ای سی امپو بپردازیم.

امپو سدانی از شرکت مطرح چینی GAC است و در حال حاضر سریع ترین سدان وارداتی محسوب می شود. ما در این مطلب می خواهیم به مشخصات جی ای سی امپو بپردازیم.

 

کمپانی GAC یکی از غول های خودرو سازی چین است که همکاری گسترده ای را با شرکت هایی نظیر تویوتا را در کارنامه خود دارد. این شرکت چند سالی می شود که محصولاتی را با نشان GAC در بازار عرضه می کند و محصولات این شرکت در خود کشور چین جزو محصولات پر فروش این کشور است. یکی از این محصولات جی ای سی امپو است که در سگمنت B طراحی شده و در دور جدید واردات توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه در بازار ایران عرضه می شود.

در ادامه می خواهیم نگاهی مختصر به GAC EMPOW داشته باشیم.

طراحی کلی جی ای سی امپو

جی ای سی امپو که در حال حاضر سریع ترین سدان وارداتی کشور است در نمای ظاهری و بیرونی خود چهره ای کاملا تهاجمی و اسپرت را به نمایش می گذارد. نمای جلو این خودرو به دلیل بهره مندی از خطوط شکسته در بخش چراغ های جلو و جلو پنجره و همچنین مجرا های ورودی هوا جلوه و نمایی به نسبت خشن را می توانیم مشاهده کنیم. از طرفی رنگ بندی های متنوع و مات این خودرو باعث می شود تا قشر جوان با طراحی جی ای سی امپو انس بیشتری پیدا کنند.

در طراحی بخش عقب کمی سبک طراحی ملایم تر شده اما همچنان جذابیت خوبی را در طراحی این بخش ها نیز شاهد هستیم. چراغ های کشیده عقب و گرافیک آن ها توانسته بر جذابیت های این خودرو بیافزاید. از طرفی فرم طراحی سپر عقب و خروجی های اگزوز این خودرو دقیقا همان چیزی است که از یک خودرو اسپرت توقع داریم.

اما روح اسپرت سریع ترین سدان وارداتی کشور در طراحی کابین این خودرو بیشتر نمو می کند. تریم رنگی کابین، طرح های فیبر کربن کنسول وسط، گرافیک نمایشگر ها در حالت اسپرت و… همگی از عواملی هستند که به طراحی جوان پسندانه و اسپرت جی ای سی امپو کمک شایانی کرده اند.

به طور کلی می توان گفت اگر در میان خودرو های وارداتی به دنبال خودرویی خاص و جوان پسند و صد البته جذاب می گردید جی ای سی امپو گزینه ای است که می توانید به آن فکر کنید.

مشخصات فنی سریع ترین سدان وارداتی

قلب تپنده GAC EMPOW یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با فناوری TGDI است که با همکاری شرکت میتسوبیشی ساخته شده است و می تواند روی هم رفته ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیروی محرکه تولید شده را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

هماهنگی خوب موتور و گیربکس این خودرو باعث شده است تا شتاب صفر تا صد جی ای سی امپو در شرایط ایده آل کمتر از ۷ ثانیه باشد که همین موضوع جی ای سی امپو را به سریع ترین سدان وارداتی کشور مبدل کرده است.

از طرفی سیستم تعلیق جی ای سی Empow در محور جلو از نوع مک فرسون در محور عقب از نوع مولتی لینک است که سواری قابل قبولی را به ارمغان می آورد.

امکانات GAC EMPOW

جی ای سی EMPOW که در حال حاضر توسط شرکت راسا موتور در بازار ایران عرضه می شود به لحاظ آپشن و امکانات در جایگاه خوبی قرار می گیرد و به راحتی می تواند برای رقبای مونتاژی و وارداتی خود خط و نشان بکشد. از جمله امکاناتی که در این خودرو می بینیم می توانیم به؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، ترمز اضطراری، رادار حرکت بین خطوط، سامانه کنترل  شروع حرکت در سربالایی، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، نور بالای اتوماتیک، رادار کمکی راننده در ترافیک، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، شیفتر پشت فرمان، فرمان کمکی برقی، سردکن صندلی های جلو، سنسور نور، کیت صدای اگزوز، سانروف، تهویه اتوماتیک با قابلیت تصفیه هوای داخل کابین، ترمز پارک برقی، اتو هلد، سامانه پایش فشار باد تایر ها، سیستم صوتی حرفه ای، جلو آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، شارژر بی سیم، استارت دکمه ای و… اشاره کرد. البته ناگفته نماند که جای خالی گرم کن صندلی ها و دوربین ۳۶۰ درجه در این خودرو احساس می شود.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=13108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.