• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
0

پرچمدار با احتمال حضور در ایران؛ چری فالوین T11 با پیشرانه قدرتمند و امکانات پیشرفته

  • کد خبر : 13025
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
پرچمدار با احتمال حضور در ایران؛ چری فالوین T11 با پیشرانه قدرتمند و امکانات پیشرفته

رسانه‌های چینی پیش‌بینی می‌کنند که شاسی‌بلند جدید چری فالوین T11 در نمایشگاه خودروی چنگدو که اواخر این ماه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. این گمانه‌زنی‌ها بر اساس اطلاعاتی است که توسط یک وبلاگ‌نویس معروف منتشر شده؛ این وبلاگ‌نویس ادعا می‌کند طراحی خارجی فالوین T11 نهایی شده و ابعاد این خودرو نیز مشخص است.   ابعاد […]

رسانه‌های چینی پیش‌بینی می‌کنند که شاسی‌بلند جدید چری فالوین T11 در نمایشگاه خودروی چنگدو که اواخر این ماه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. این گمانه‌زنی‌ها بر اساس اطلاعاتی است که توسط یک وبلاگ‌نویس معروف منتشر شده؛ این وبلاگ‌نویس ادعا می‌کند طراحی خارجی فالوین T11 نهایی شده و ابعاد این خودرو نیز مشخص است.

 

ابعاد چری فالوین T11

فالوین T11 قرار است به عنوان شاسی‌ بلندی پرچمدار با امکانات و مشخصاتی قابل توجه عرضه شود. این خودرو برای اولین بار به عنوان یک کانسپت در رویداد «شب انرژی‌های نوین چری فالوین ۲۰۲۳» به نمایش درآمد. گفته می‌شود که این شاسی‌بلند جدید ابعادی برابر با ۵۱۹۰ میلیمتر طول، ۱۹۹۵ میلیمتر عرض و ۱۸۰۰ میلیمتر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن ۳۱۰۰ میلیمتر است. این ابعاد، فالوین T11 را به بزرگ‌ترین شاسی‌ بلندی تبدیل می‌کند که تاکنون توسط چری تولید شده است.

مشخصات فنی فالوین  T11

بر اساس اطلاعات موجود، فالوین T11 بر روی پلتفرم E0X ساخته شده و از پیشرانه هیبریدی موسوم به «Kunpeng Super Hybrid C-DM» بهره می‌برد. این پیشرانه شامل یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ و یک موتور الکتریکی می‌شود. موتور بنزینی با بازده حرارتی ۴۴.۵ درصد، ۱۵۴ اسب ‌بخار تولید می‌کند، میزان گشتاور آن نیز به ۲۲۰ نیوتن ‌متر می‌رسد. این پیشرانه هیبریدی با یک موتور الکتریکی ۲۰۰ کیلو واتی (معادل ۲۶۸ اسب بخار) ترکیب شده است. در این شاسی‌بلند پرچمدار هر چهار چرخ نیروی پیشرانه را دریافت می‌کنند. مصرف سوخت این خودرو ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده؛ زمان شتاب‌ گیری ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز ۵.۹ ثانیه اعلام شده است. بر اساس گزارش‌های موجود، برد تمام الکتریکی این خودرو بیش از ۲۰۰ کیلومتر خواهد بود. در صورت پر بودن باک و شارژ کامل باتری هم امکان پیمایش بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر مسافت وجود خواهد داشت.

وبلاگ‌نویس چینی رندر هایی از این خودرو منتشر کرده که نشان‌دهنده استفاده از دستگیره‌های در سنتی به‌ جای دستگیره‌های مخفی‎‌شونده است، آن هم در شرایطی که نسخه کانسپت فالوین T11 دارای دستگیره‌های مخفی‌ شونده بود. برخی رسانه‌های چینی این موضوع را رد می‌کنند، چرا که T11 مدلی پرچمدار است و تمامی مدل‌های فعلی فالوین از دستگیره‌های مخفی‌ شونده بهره می‌برند.

فضای داخلی لوکس و پیشرفته

گزارش‌ها حاکی از آن است که ویژگی‌های داخلی فالوین T11 شامل مواردی مثل سقف پانورامیک، شش صفحه نمایش و صندلی‌های ردیف دوم با قابلیت تنظیم افقی و عمودی می‌شود. همچنین گزارش شده که این شاسی‌بلند لوکس دارای یک سیستم رانندگی شهری پیشرفته به نام NOP خواهد بود.

شایان ذکر است فالوین برندی در دسته انرژی‌های نو بوده و تمامی محصولات آن به پیشرانه‌ های هیبریدی مجهز هستند. با توجه به حضور گسترده برند چری در ایران، شاید T11 روزی در کشور ما نیز عرضه شود.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=13025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.