• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1

کدام بانک ها برای خرید خودرو وام می دهند؟

  • کد خبر : 12900
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۵۹
کدام بانک ها برای خرید خودرو وام می دهند؟

در طرح پیش فروش ایران خودرو که اخیرا اغاز شده است و نیاز به وکالتی کردن حساب و مسدودی مبلغ 230 میلیون تومان است، برخی بانک ها با اعطای وام به مشتریان خود کمک موثری را به خرید خودرو می کنند. مراحل و زمان‌بندی انجام ثبت درخواست (متقاضیان عادی) ۱– وکالتی کردن حساب و مسدودی […]

در طرح پیش فروش ایران خودرو که اخیرا اغاز شده است و نیاز به وکالتی کردن حساب و مسدودی مبلغ 230 میلیون تومان است، برخی بانک ها با اعطای وام به مشتریان خود کمک موثری را به خرید خودرو می کنند.

مراحل و زمان‌بندی انجام ثبت درخواست (متقاضیان عادی)

۱وکالتی کردن حساب و مسدودی مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان از روز یک‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۱ تا پایان ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ  ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ نزد بانک‌های عامل.

۲ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی ikcosales.ir،  در ۴۸ ساعت پس از انجام وکالتی کردن حساب و مسدود کردن مبلغ تعیین شده نزد بانک‌های عامل از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۴  تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۳۱

۳اطلاع رسانی نتایج اولویت‌بندی از سوی شرکت ایران‌خودرو

۴فراخوان متقاضیان اولویت‌بندی شده برای واریز وجه و انجام ثبت نام طبق زمان‌بندی و اولویت‌های تعیین شده.

تسهیلات بانک مهر برای خرید محصولات ایران خودرو

مشتریانی که خواهان وکالتی کردن حسابشان برای ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو هستند؛ نیاز به مسدود کردن ۲۳۰ میلیون تومان پول در حساب وکالتی خود دارند.

این افراد در صورت تودیع ۱۵۰ میلیون تومان در حساب خود، بدون نیاز به داشتن معدل حساب، می‌توانند ۸۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون ضامن و با کارمزد صفر درصد دریافت کنند.

قابل توجه است که پس از اعلام نتایج توسط شرکت خودروساز ، مبلغ وام (۸۰ میلیون تومان) در لحظه آزادسازی، تسویه می‌شود. همچنین مبلغ تودیعی سهم مشتری در حساب (۱۵۰ میلیون تومان) نیز در همان لحظه، در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

وام ۸۰ میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران  بدون نیاز ضامن و با کارمزد صفر درصد و بدون نیاز به داشتن معدل حساب به افراد تعلق می گیرد.

پس از اعلام نتایج در صورت برنده شدن در قرعه کشی این وام در لحظه و به طور کامل به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مبلغ ۱۵۰ میلیون تومانی که به عنوان سپرده اولیه واریز شده است نیز به طور همزمان به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

اعتبار ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات؛ پنجره‌ای به سوی خودروی دلخواه

بانک صادرات ایران به منظور رفاه حال متقاضیان و تسهیل در تأمین موجودی حساب، اقدام به اعطای اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی کرده است. بدین ترتیب، متقاضیان با مسدودی تنها ۱۳۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود نزد این بانک می‌توانند شانس حضور در این فرصت استثنایی را به دست آورند.

متقاضیان لازم است به سامانه https://Vekalati.bsi.ir مراجعه کرده و با انتخاب گزینه طرح حمایتی در کمتر از ٣ دقیقه از این اعتبار بهره‌مند شوند.

بانک ملت هم 130 میلیون اعتبار برای ثبت نام ایران خودرو می دهد

تسهیلات قرض الحسنه برای تأمین وجه ثبت نام ایران خودرو بدون ضامن به 1.3 میلیارد ریال افزایش یافت.

خدمت حساب‌های وکالتی به متقاضیان خرید محصولات شرکت ایران خودرو از طریق شعب بانک و سامانه پیشخوان الکترونیک ملت در حال ارائه است که در راستای تسهیل امور متقاضیان، برای تأمین وجه ثبت نام، مبلغ 1.3 میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بانک به صورت قرض الحسنه اعطا می شود.

پس از ثبت درخواست مشتری، تسهیلات یادشده به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه پیشخوان الکترونیک ملت به تمامی متقاضیان قابل پرداخت خواهد بود.

بر این اساس، متقاضیان می توانند با تامین مبلغ یک میلیارد ریال در حساب خود و مراجعه به درگاه پیشخوان ملت و ورود به بخش حساب وکالتی، گزینه استفاده از اعتبار 1.3 میلیارد ریالی را تایید کنند. پس از این مرحله اقدامات مربوط به استعلام های ضروری و سایر فرآیندهای مربوطه از سوی سامانه انجام و پس از طی مراحل پیش‌بینی شده، حساب متقاضی به صورت مکانیزه وکالتی و در انتهای فرآیند، اطلاعات مربوطه به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.

لینک ورود به سامانه پیشخوان الکترونیک ملت برای معرفی حساب وکالتی و استفاده از تسهیلات:Pishkhan.bankmellat.ir

وام یکصد میلیون تومانی بانک ایران زمین جهت خرید محصولات ایران خودرو

بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی، وام یکصد میلیون تومانی جهت ثبت نام طرح فروش ویژه محصولات ایران خودرو را به تمام مشتریان خود اعطا کند.

متقاضیان گرامی می توانند جهت دریافت تسهیلات پس از افتتاح حساب یا اعلام حساب خود در بانک ایران زمین به عنوان حساب وکالتی و تامین مبلغ پیش پرداخت برای معرفی حساب به شرکت ایران خودرو، با مراجعه به شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور از این تسهیلات بهره مند شوند.

همچنین مشتریان گرامی می توانند برای ثبت نام طرح فروش ویژه محصولات ایران خودرو به صورت آنلاین از طریق همراه بانک فراز ایران زمین یا سایت بانک ایران زمین و نیز با مراجعه به شعب بانک ایران زمین نسبت به وکالتی سازی و تأمین وجه ودیعه به مبلغ 2.300.000.000 ریال، اقدام کنند.

بر این اساس، وجه مذکور در طول دوره ثبت‌نام در حساب بانکی متقاضی مسدود خواهد شد.

اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیونی بانک سرمایه در طرح ثبت نام ایران خودرو

مشتریان ارجمند بانک سرمایه می‌توانند برای ثبت‌نام محصولات ایران خودرو، حساب‌های خود را صرفاً با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان وکالتی نمایند. به گزارش روابط‌ عمومی بانک سرمایه، این بانک، با اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی، مشتریان ارجمند را قادر می‌سازد تا صرفاً با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان حساب‌های خود را وکالتی نمایند.

شایان ذکر است امکان استفاده از این اعتبار صرفا منوط به وکالتی نمودن حساب به صورت غیرحضوری می‌باشد. لذا مشتریان برای استفاده از  این اعتبار حساب خود را از طریق لینک زیر وکالتی نمایند: https://www.sbank.ir/web_directory/4210.html

اعتبار یک میلیارد وسیصد میلیون ریال موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل به مشتریانی که حساب خود را در این موسسه وکالتی نمایند یک میلیارد و سیصد میلیون ریال اعتبار می دهد.

این موسسه برای تسهیل در تامین موجودی و ثبت نام مشتریان در طرح خرید محصولات ایران خودرو به مشتریانی که نسبت به وکالتی نمودن حساب اقدام نمایند، یک میلیارد و سیصد میلیون ریال اعتبار اعطا می نماید.

با اعطای اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون ریال موسسه، متقاضیان فقط با مسدودی یک میلیارد ریال در حساب وکالتی خود نزد   موسسه   می توانند از این فرصت استفاده و در طرح خرید محصولات ایران خودرو شرکت نمایند.

شایان ذکر است وکالتی نمودن حساب در موسسه اعتباری ملل به صورت حضوری و غیر حضوری و از طریق متابانک به نشانی www.metabank724.com امکان پذیر می باشد

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=12900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.