لیپ موتور C01 ؛ سدان لوکس برقی وارداتی + ویدیو معرفی

لیپ موتور C01
لیپ موتور C01 آرین

لیپ موتور C01 سدان تمام برقی و پرآپشن گروه خودروسازی آرین ستاک است که در سومین نمایشگاه تحول معرفی شده و قرار است به زودی عرضه شود.


تیگو 7 پلاگین هیبرید


تیگو 7 پلاگین هیبرید

نمایشگاه تحول صنعت خودرو ۱۴۰۳ با رویکرد معرفی و رونمایی از خودروهای تمام برقی و هیبریدی آغاز شد و در این راستا اکثر شرکت های حاضر در آن سعی کردند تا با در نظر گرفتن این موضوع، محصولات مرتبط خود را برای مردم و مسئولین به نمایش بگذارند.

نمایشگاه تحول صنعت خودرو ۱۴۰۳ از تاریخ ۳۰ تیر لغایت ۲ مرداد ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران (سئول) دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۳ بعد از ظهر جهت بازدید از غرفه ها در نمایشگاه حاضر شوند.

لیپ موتور C01
لیپ موتور C01 آرین

گروه خودروسازی آرین ستاک یکی از جدیدترین شرکت هایی بود که در نمایشگاه تحول حاضر شد و بسیاری از مراجعین و بازدیدکنندگان تصورشان بر این بود که آرین EV به تازگی وارد عرضه خودروسازی شده و نوپا است. در واقعیت اما باید گفت که این شرکت از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود برای ایجاد زیرساخت و فرهنگ سازی های لازم جهت ترویج خودروهای برقی را آغاز کرده اما سعی نداشت تا اقدامات خود را رسانه ای کند و به همین دلیل است که ناآشنا به نظر می رسد.

به این ترتیب می توان گفت که آرین EV جزو اولین شرکت های فعال در زمینه واردات و تولید خودروهای برقی است و حتا شهرک خودرویی مختص به خود را نیز احداث کرده تا علاوه بر تولید، تحقیق و توسعه نیز در دستور کار این شرکت قرار گیرد.

در ادامه متن، معرفی کامل لیپ موتور C01، سدان لوکس و پرآپشن وارداتی آرین ستاک، آمده تا بتوانید بیشتر با این خودروی جذاب آشنا شوید.

ویدیو معرفی لیپ موتور C01

طراحی ظاهری

لیپ موتور C01 از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی به C11 دارد. به همین دلیل شاهد همان الگوی چراغ های پیوسته در بخش جلو و عقب در این سدان جذاب نیز هستیم. درب های این خودرو به صورت Frameless طراحی شده و دستگیره های مخفی شونده نیز موجب شده اند تا C01 اسپرت تر به نظر برسد.

نکته مهم این خودرو اما طراحی بدنه آن به صورت فست بک است تا مقاومت کمتری در برابر جریان هوا از خود نشان دهد و بتواند مسافت بیشتری را با یک بار شارژ بپیماید.

از دیگر ویژگی های ظاهری لیپ موتور C01 می توان به سقف تمام شیشه ای آن اشاره کرد. در نظر گرفتن سقف تمام شیشه یکپارچه موجب می شود تا سرنشینان عقب حس و حال عجیب و جالبی را تجربه کنند. سدان وارداتی تمام برقی آرین ستاک علاوه بر این که کیفیت متریال به نسبت خوبی را دارا است، فضای پا و کابین بسیار مناسبی را هم برای سرنشینان فراهم می کند.

مشخصات فنی لیپ موتور C01

C01 نیز مانند C11 قرار است در دو نسخه تمام برقی و پلاگین هیبرید عرضه شود اما آرین EV فروش تیپ تمام برقی را در اولویت قرارداده و قصد دارد به زودی C01 پلاگین هیبرید را نیز معرفی کند.

مشخصات فنی نسخه تمام برقی

C01 تمام برقی که با نام Smart شناخته می شود مجهز به یک موتور برقی با ۲۶۸ اسب بخار توان و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور است. این موتور الکتریکی بر روی محور عقب C01 نصب می شود تا عملکرد خوبی را در شیب روی برای خودرو فراهم کند.

پک باتری ۷۸ کیلو وات ساعتی در نظر گرفته شده نیز می تواند حدود ۶۰۰ کیلومتر پیمایش را با یک بار شارژ برای سی ۰۱ فراهم کند. این خودرو با شارژ معمولی حدوداً ۷ ساعته فول می شود و در حالت شارژ سریع نیز فقط به ۴۰ قیقه زمان نیاز دارد. گروه آرین ستاک باتری C01 را هشت سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی می کند تا خریدار با خیالی راحت از خودروی خود بهره ببرد.

مشخصات فنی نسخه پلاگین هیبرید

در نسخه پلاگین هیبرید نیز از همان موتور برقی برای حرکت خودرو استفاده شده اما با این تفاوت که یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی وظیفه شارژ کردن باتری ها را برعهده می گیرد تا خودرو بتواند مسافت ۱۲۰۰ کیلومتری را با یک بار شارژ و باک پر پیمایش کند.

پک باتری نسخه پلاگین هیبرید از دو ظرفیت ۳۰ یا ۴۰ کیلو وات ساعتی انتخاب خواهد شد. در این تیپ از C01 طی پروسه شارژ سریع حدود ۳۰ دقیقه و در حالت شارژ معمولی حدود ۲.۶ ساعت زمان لازم است.

امکانات رفاهی و ایمنی

لیپ موتور C01
لیپ موتور C01 آرین

به طور کلی با توجه به کاتالوگ این خودرو می توان گفت که نسخه تمام برقی از آپشن های بیشتری نسبت به پلاگین هیبرید برخوردار است و به عبارتی دیگر فول تر است. البته لازم به ذکر است که C01 در مقایسه با C11 از سطح امکانات کمتری برخوردار است و به همین دلیل برای خریدار ارزان تر تمام می شود.

از مهم ترین امکانات و آپشن های نسخه تمام برقی لیپ موتور C01 می توان به هشدار خواب آلودگی راننده، پارک اتوماتیک، هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰، شارژر وایرلس، مموری صندلی راننده، کلاستر دیجیتال، مانیتور کمک راننده، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، ماساژور صندلی های جلو و … اشاره کرد.

قیمت لیپ موتور C01

لیپ موتور C01
لیپ موتور C01 آرین

گروه خودروسازی آرین ستاک تیپ تمام برقی این خودرو را در حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و تیپ پلاگین هیبرید را نیز حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده است.

نام خودرو قیمت تمام شده حدودی (تومان)
C01 تمام برقی ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
C01 پلاگین هیبرید ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰

گالری تصاویر

سوالات متداول

مشخصات فنی C01 برقی چیست؟

C01 تمام برقی که با نام Smart شناخته می شود مجهز به یک موتور برقی با ۲۶۸ اسب بخار توان و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور است. این موتور الکتریکی بر روی محور عقب C01 نصب می شود تا عملکرد خوبی را در شیب روی برای خودرو فراهم کند.

لیپ موتور C01 فول چه امکانات ویژه ای دارد؟

از مهم ترین آپشن های نسخه تمام برقی لیپ موتور C01 می توان به هشدار خواب آلودگی راننده، پارک اتوماتیک، هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰، شارژر وایرلس، مموری صندلی راننده، کلاستر دیجیتال، مانیتور کمک راننده، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، ماساژور صندلی های جلو و … اشاره کرد.

قیمت تیپ های مختلف C01 چقدر خواهد بود؟

گروه خودروسازی آرین ستاک تیپ تمام برقی این خودرو را در حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و تیپ پلاگین هیبرید را نیز حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده است.

۳.۷ امتیاز از ۳ رای
تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.