در سال ۱۹۸۸، شاهزاده جفری به طور مخفیانه به انریکو فومیا، رئیس طراحی پینین فارینا، سفارش ساخت شش سوپراسپرت فوقالعاده کمیاب فراری F90 را بر اساس شاسی تستاروسا داد؛ همه اینها بدون اطلاع فراری انجام شد. ارزش این پروژه به قدری قابل توجه بود که پینین فارینا را در دوران سخت از نظر مالی حفظ کرد.
خودروهای F90 دارای طراحی “الگوی بیضی شکل” خاص فومیا بودند که چراغهای عقب، بال و تزئینات درها را در بر میگرفت. با وجود استفاده از موتور ۴٫۹ لیتری تخت ۱۲ سیلندر تستاروسا با قدرت ۳۹۰ اسب بخار، ظاهر آنها به هیچ وجه شبیه مدل پایه نبود و تنها چرخها و آینهها را حفظ کرده بودند.
آزمایشها بیشتر در شب و با خودروهای استتار شده و بدون نشان انجام میشد و کل پروژه تا زمان انتشار تصاویر در سال ۲۰۰۲ مخفی نگه داشته شد. فراری سرانجام در حدود سالهای ۲۰۰۵-۲۰۰۶ وجود F90 را تایید کرد، بدون اینکه هرگز این خودروها را از نزدیک ببیند؛ لحظهای که فومیا را به هیجان آورد.
گزارشها حاکی از آن است که هر شش F90 امروزه در مجموعه عظیم خودروهای سلطان برونئی، که تخمین زده میشود شامل حدود ۷۰۰۰ وسیله نقلیه به ارزش میلیاردها دلار باشد، باقی ماندهاند. یکی از F90ها برای مدت کوتاهی در خارج از برونئی دیده شد و یک حضور نادر در موناکو داشت.