• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
1

آغاز رسمی فعالیت‌های لوکانو در ایران؛ تجربه‌ای بی‌نظیر در دنیای آفرود و لوکس

  • کد خبر : 16607
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰

به زودی فعالیت‌های رسمی لوکانو، برند نوظهور خودروهای آفرود، در ایران آغاز خواهد شد. این رویداد باشکوه که با رونمایی از سه مدل جدید همراه است، نویدبخش ورود یک رقیب قدرتمند به بازار خودروهای لوکس و آفرودی کشور خواهد بود. لوکانو با طراحی منحصر به فرد و فناوری‌های پیشرفته، به دنبال ایجاد تجربه‌ای متفاوت و […]

به زودی فعالیت‌های رسمی لوکانو، برند نوظهور خودروهای آفرود، در ایران آغاز خواهد شد. این رویداد باشکوه که با رونمایی از سه مدل جدید همراه است، نویدبخش ورود یک رقیب قدرتمند به بازار خودروهای لوکس و آفرودی کشور خواهد بود. لوکانو با طراحی منحصر به فرد و فناوری‌های پیشرفته، به دنبال ایجاد تجربه‌ای متفاوت و جذاب برای علاقه‌مندان به ماجراجویی و گردش در طبیعت است.

لوکانو، برندی که به تازگی در عرصه خودروهای آفرود و لوکس مطرح شده، به زودی فعالیت‌های رسمی خود را در ایران آغاز می‌کند. طبق گزارش‌ها، این رویداد با شکوه و مجلل، فرصت مناسبی برای معرفی محصولات جدید این برند به شمار می‌آید.

این برند با ارائه قابلیت‌های آفرود مشابه با لندروور، اما با تکنولوژی فراتر، قصد دارد توجه علاقه‌مندان به خودروهای قدرتمند و ایمن را جلب کند. لوکانو با بهره‌گیری از سیستم هوشمند رانندگی جاده‌ای ARDIS و استانداردهای ایمنی بالا، موفق به کسب ۵ ستاره بین‌المللی در آزمون‌های ایمنی شده است.

نام لوکانو از ترکیب کلمات “Luxury”، “Cacciatore” (به معنای “شکارچی”) و “Novelty” الهام گرفته است که نمادی از ماجراجویی و کاوش شهری به شمار می‌رود. با ارائه ۷ گزینه مختلف برای رانندگی، لوکانو به کاربران این امکان را می‌دهد که تجربه‌ای متنوع و لذت‌بخش را در هر مسیر داشته باشند.

با طراحی کلاسیک و جذاب، لوکانو در تلاش است تا به عنوان یک برند موفق در بازار خودروهای آفرود و لوکس ایران شناخته شود و با کیفیت و قدرت محصولات خود، به توقعات مشتریان پاسخ دهد.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=16607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.