• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
0

ماجرای خودرو‌های دپو شده در پارکینگ ایران‌خودرو دیزل

  • کد خبر : 16371
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰

شرکت ایران خودرو دیزل به اعلام فرمانده انتظامی شرق استان تهران مبنی بر کشف ۱۰۸۰ خودروی خارجی صفر کیلومتر احتکار شده در یک پارکینگ، پاسخ داد.   شرکت ایران خودرو دیزل در پاسخ به پیگیری خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: در خبری نادرست، ادعا شده که تعدادی خودرو ون توسط شرکت ایران‌خودرو دیزل احتکار شده است، […]

شرکت ایران خودرو دیزل به اعلام فرمانده انتظامی شرق استان تهران مبنی بر کشف ۱۰۸۰ خودروی خارجی صفر کیلومتر احتکار شده در یک پارکینگ، پاسخ داد.
 
شرکت ایران خودرو دیزل در پاسخ به پیگیری خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: در خبری نادرست، ادعا شده که تعدادی خودرو ون توسط شرکت ایران‌خودرو دیزل احتکار شده است، این در حالی است که خودرو‌های ون وانا در راستای اجرای قرارداد با یک نهاد دولتی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تولید شده و به علت برخی مشکلات پرداختی آن نهاد، خودرو‌ها در پارکینگ شرکت متوقف شده است. 
 
بر اساس این گزارش با توجه به پیگیری‌های مکرر از آن نهاد دولتی بابت پرداخت باقی مانده مبلغ و تحویل این محصولات و اقدام نکردن آن نهاد طرف قرارداد، شرکت ایران خودرو دیزل اقدام به تخصیص آنها به سایر مشتریان بر اساس رویه‌های قانونی و از طریق اجرای طرح‌های فروش در سایت رسمی فروش اینترنتی محصولات و سایر روش‌ها کرده که این امر موجب کاهش چشم‌گیر تعداد محصولات متوقف در پارکینگ شده است.
 
بر اساس پیگیری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما خودرو‌های دپو شده از نوع ون وانا، برند فوتون بوده که مونتاژ شرکت ایران خودرو دیزل است.

 

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=16371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.