• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

کراس‌اور Nissan Murano ۲۰۲۵ اوایل سال بعد میلادی به بازار می‌آید

  • کد خبر : 16263
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
کراس‌اور Nissan Murano ۲۰۲۵ اوایل سال بعد میلادی به بازار می‌آید

به گزارش پایگاه خبری «اتحادیه خودرو»، مدل جدید با طراحی مدرن دماغه V-Motion جدید نیسان و چراغ های روز مخفی یک کراس‌اور جذاب با قیمت مناسب است.سقف با رنگ مشکی طراحی شده و دستگره درب ها همرنگ بدنه است. تایر های ۲۱ اینچی باعث شده عرض خودرو ۲٫۶ اینچ بیشتر شود. تریم داخلی زیبا و […]

به گزارش پایگاه خبری «اتحادیه خودرو»، مدل جدید با طراحی مدرن دماغه V-Motion جدید نیسان و چراغ های روز مخفی یک کراس‌اور جذاب با قیمت مناسب است.
سقف با رنگ مشکی طراحی شده و دستگره درب ها همرنگ بدنه است. تایر های ۲۱ اینچی باعث شده عرض خودرو ۲٫۶ اینچ بیشتر شود. تریم داخلی زیبا و ساده طراحی شده و بیشتر شبیه یک سوییت لوکس روی ۴ چرخ است.

دکمه های لمسی در داخل داشبرد و دو نمایشگر ۱۲٫۳ اینچ در این خودرو دیده می‌شود و سیستم صوتی Bose با ۱۰ اسپیکر بخشی از امکانات فضای داخلی است.
تمامی تریم های این خودرو به سیستم حذف صدای اضافی یا Noise Cancelling در کنار دوربین های ۳۶۰ درجه ۳D مجهز هستند.
سه طراحی جدید برای تریم داخلی وجود دارد که با ۶۴ رنگ مختلف LED و سقف پانوراما فضای محیطی این خودرو را روشن می‌کنند.
صندلی راننده و سرنشین بزرگتر شده و به تنظیمات بیشتر و صدالبته ایربگ زانو مجهز شده‌اند. صندلی های جلو با پهنای کمتر باعث شده تا سرنشینان ردیف عقب فضای بیشتری در بخش پا ها داشته باشند. صندلی های فوم Zero Gravity یا جاذبه صفر ساخت نیسان واقعا راحت هستند.

پیشرانه قدیمی ۳٫۵ لیتری V6 جای خود را به  VC-Turbo داده است که یک موتور ۴ سیلندر خطی توربوشارژ است. قدرت پیشرانه جدید نسبت به قبل کاهش داشته ولی گشتاور بیشتر شده است. مدل جدید دارای ۲۴۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتون‌متر گشتاور است. مدل قبلی ۲۶۰ اسب‌بخار قدرت ۳۲۵ نیوتون‌متر گشتاور داشت.

در مورانو ۲۰۲۵ جعبه دنده قبلی که بسیاری از آن متنفر بودند با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جایگزین شده است.

مدل قبلی دارای مصرف سوخت ۱۱٫۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر در رانندگی شهری و ۸٫۴ لیتر برای رانندگی جاده‌ای بود.
طبق اطلاعات منتشر شده توسط نیسان مصرف سوخت مدل جدید در شهر ۱۰٫۲ لیتر و در جاده ۹٫۸ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر است و این آمار برای هر دو مدل محرک جلو و تمام چرخ محرک یکسان عنوان شده است.

نیسان مورانو جدید اوایل سال ۲۰۲۵ برای فروش عرضه خواهد شد اما قیمت آن اعلام نشده است. مدل فعلی شروع قیمت ۴۰ هزار دلاری دارد و پیش‌بینی می‌شود قیمت مدل جدید حدودا از ۴۲ هزار دلار شروع شود.

دانلود با کیفیت

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=16263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.